/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Smartsound quicktracks plugin
Fra : o.v.n.
Vist : 870 gange
400 point
Dato : 20-09-07 02:31

Hej jeg håber på hurtig hjælp, har lige hentet og installeret Driver Magician, og når jeg åbner programmet, vil den have denne fil, hvad er Smartsonund quicktrack for en størrelse og hvor finder jeg den ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 03:57

jeg håber at Driver Magician er korrekt installeret og kan bruges, når jeg får løst problemt, jeg kommer ikke herind igen før efter 9

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 400 point
Dato : 20-09-07 11:22

http://www.monkeyjob.com/FAQ/SmartSound-Quicktracks-Plugin-msi.htm

Du har åbenbart et eller andet installeret der skal bruge dette plugin for at Driver Magician kan lave backup af netop dette program....

Det skulle ikke give dig nogen problemer i forhold til DM´s registrering....

Programmet er installeret korrekt....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 11:35
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 11:45

Hej refi, jeg fandt selv de to sidste sider i aftes, prøver om dit første link kan løse mit problem, Driver Magician starter slet ikke, efter nogle få sekunder popper beskeden op og jeg kan ikke lukke den igen, kun afsluttet jobbet i JoblisteJeg har Driver Magician på min stationære (som jeg sidder ved nu) fra sidste gang GiveAwayofTheDay havde tilbudet, og der virker den perfekt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 11:51

Lad høre hvad du finder frem til - man bliver dog nysgerrig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 11:52

Det korte af det lange....

Det er et trediepartsprogram der forårsager fejlen.......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 11:54

Ja nu er jeg også nysgerrig, går ind og starter den lille bærbare

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 12:04

Der går nogen før den lille bliver vågen, og kan bruges: http://www.kandu.dk/Spg108176.aspx der var du slet ikke, for at forsøge at hjælpe mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 12:08

refi kan du huske tilbage i Kandu spørgsmål, andre har før manglet et plugin (incl. undertegnede) det blev hentet på radio hjemmeside, men jeg kan ikke få Kandu søgning til at virke, der kommer flere tusind spørgsmål, de fleste har ikke engang søgeordet kan det være dette plugin, som blev efterlyst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 12:17

Det plugin er (efter det jeg umiddelbart kan se) en slags søgemaskine for Adobe - så det er jo et eller andet der vil på nettet og søge på en database.....

Hvis ikke det er noget du bruger har du åbenbart på et tidspunkt installeret et eller andet der "gerne" vil bruge det.....

Så måske en "større" udrensning af reg kunne gøre underværker.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 12:28

Rensning af reg foregår mindt hver anden uge, måske har slettet noget jeg ikke burde FileMonk var ikke løsningen, under installationen så jeg jeg at den installerede Smartsound plugin, men så kommer samme fejl som med Driver Magician ud med den igen, jeg forsøger det andet link

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 13:03

Nu kører Driver Magician som en drøm jeg hentede og kørte Windows Install Cleanup herfra: http://www.softpedia.com/progDownload/Windows-Installer-CleanUp-Utility-Download-18442.html det var med en vis nervøsitet, der var en masse som den advarede om skulle geninstalleres, og ganske rigtig, ITunes, Quick Time Player, Adobe Reader 8 og Windows Live Messenger virker ikke hvis du gider forklare (for en ikke engelsk ekspert) hvad det Instaler Clean up halløj gjorde, så kan jeg måske finde på at forhøje point men ikke nu, arbejdet truer om lidt, men så til midnat er der weekend og jeg kan nærmere studere hvad som var galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 13:47

Den "rydder simpelthen op" i installers egen hukommelse...

Hvergang du installerer et program ved hjælp af installer bliver dette tilført....

Derfor kan den åbenbart huske at du engang har "leget" med det plugin

Altså en slags regcleaner i win-installer

Sikkert en udmærket ting at køre engang imellem....

http://support.microsoft.com/kb/290301

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-07 00:59

Jeg kom til at love refi nogle ekstra point derfor point forhøjelse nu, i er velkomne til at komme med svar/indlæg men refi høster pointene i morgen ved middagstid

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-07 13:17

Tak for svaret refi. det var linket her der løste problemet hos mig, jeg har geninstalleret 4 programmer, som tog skade af at køre Windows Install Cleaner, så nu kører alt som det skal god weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 17:23

Selv tak og i lige måde....