|
| Accepteret svar Fra : Thomas.Haugaard | Modtaget 110 point Dato : 28-08-07 12:04 |
|
Med mindre du i din kontrakt har noget specifikt stående om hvordan du skal opsige din stilling, så er det i orden.
Opsigelse kan i princippet ske mundtligt, telefonisk, pr sms, skriftligt pr mail ja whatever
Noget andet er så at jeg ville som chef opfatte det som dårlig stil og det ville da ikke medvirke positivt til at du kunne få nogle ordentlige anbefalinger den dag du skulle få brug for det.
VH
| |
|
Du kan bedst slev regne for og imod men det korte af det lange er at ja du kan godt sige din stilling op på den måde medmindre i har en aftale om noget andet.
VH
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 28-08-07 13:43 |
|
Dårlig stil - ja -
Men det er lige så acceptabel en opsigelse som en opsigelse pr. brev...
Du skriver kl. 24, de steder jeg har sagt op har det skulle være inden kl. 12???
| |
| Kommentar Fra : berpox |
Dato : 28-08-07 14:34 |
|
Vent du en måned mere på det job, hvis du skulle få det - så efterlever du en god stil, du har ikke "smækket med dørene", og der bliver ingen tvister.
Man kan sige, at hvis du ikke selv sørger for at en opsigelse kommer til din arbejdsgivers kendskab indenfor normal arbejdstid, kan arbejdsgiveren hævde, at du ikke har sagt op rettidigt.
Det er også en god ide at få arbejdgivers daterede underskrift på en genpart af opsigelsen for at undgå misforståelser....
| |
| Kommentar Fra : taliskoko |
Dato : 28-08-07 14:50 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|