Ann Lou - Dine meta tags er for "slanke"..
Du har kun: meta name="keywords" content="Translations, translators, Spanish, German, French, Danish, English, Sprog, oversættelse, oversættere, spansk, engelsk, sprogkurser, translatører,
tolkning, Traducciones, cursos, inglés, danés, alemán, francés, interpreter, traductor,
traducir"
----
Udbyg med disse:
<META NAME="Title" CONTENT="indsæt en titellinie">
<META NAME="Description" content="indsæt en indholdsbeskrivelse op til 250-500 tegn">
<META NAME="KeyWords" content="Translations, translators, Spanish, German, French, Danish, English, Sprog, oversættelse, oversættere, spansk, engelsk, sprogkurser, translatører,
tolkning, Traducciones, cursos, inglés, danés, alemán, francés, interpreter, traductor, traducir">
<META NAME="copyright" CONTENT="copyrightholder">
<META NAME="language" CONTENT="DA"> !!!! ENG og ES for hhv engelsk og spansk
<META NAME="rating" CONTENT="general">
<META NAME="robots" CONTENT="index,follow">
<META NAME="revisit-after" CONTENT="30">
<META NAME="distribution" CONTENT="global">
<META NAME="author" CONTENT="site forfatteren">
<META HTTP-EQUIV="Reply-to" CONTENT="site-master-email">
--------
Sæt tags på hver af forsiderne med det respektive sprog og titel og beskrivelse på det pågældende sprog. Brug mange keywords i beskrivelsen også.
Det anbefales at have nogle links til andre sites, det hævdes at søgemaskinerne "rater" informative sites højere, og et af målene for "informative" er at der er links ud af sitet også.
Husk at links ud af sitet altid bør have target="_blank" indenfor http sætningen, således at linket åbnes i et nyt vindue. På den måde står dit site stadig der når dine besøgende de lukker det site de gik til.
Når det er gjort, så skal du lige en tur forbi dmoz:
http://dmoz.org/add.html
Ganske få dage efter vil du være at finde i google
Mvh
JensT