/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad kan der være galt ???????
Fra : NILVIS
Vist : 548 gange
20 point
Dato : 02-08-07 11:34

jeg har lige købt et knallert projekt 1 pgo hot 5o!!!! Da jeg hentede knallert kørte den 25 km/t da det viste sig at begrænsningen i udstødningen var blæst ned i selve potten meeeen så løb jeg tør for benzin og har fyldt på igen men nu vil dyret ikke starte.. Har rensen karburator mm er der nogle som kan hjælpe

Kommentar
Fra : NILVIS

Dato : 02-08-07 11:35

Indsæt din tekst her

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 02-08-07 12:18

Og der er også olie på beholderen?
Og du har alle slanger på de rigtige steder på karburator/membranhus, så kan du prøve at trække benzinslangen af karburatoren, og se om der kommer en sjat benzin ud af den, hvergang du træder på kickstarteren.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : NILVIS

Dato : 02-08-07 13:23

Tak for svaret pallebhansen.har prøvet alt (tror jeg) kan det være en for fed olie blandet benzin??? Min gamle havde noget stående til motor saven tror det er 4% !!!!!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-07 14:42

Du skal jo ikke acceptere et svar før du har fundet fejlen, og slet ikke nøjes med at give mig 3 stjerner? Så udelukker du dig selv for yderlig hjælp.
Desuden lukkes svaret (Efter 1 time)for andre svarere, og de skal give point, for at se svaret, og det gør de nok ikke.
Så nu har du kun mig til hjælp!
Der skal slet ikke være olie i benzinen, hvorfor tror du jeg skriver: Og der er også olie på beholderen?
Ser du ikke i den oliebeholder, hvor der skal være ren 2-taktsolie? Den sidder vist under låget nede i bunden af hjælmboksen/sædet du sidder på.
Hvis oliebeholderen løber tør, så ødelægges stempel mm.
Hvis du kun har hældt lidt benzin på med olie i, sker der ikke noget ved det, tanken skal så fyldes helt op med "ren" benzin.
VH Palle Hansen