/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bmw316i(93) 180000km god bil?
Fra : ivanbxl
Vist : 487 gange
30 point
Dato : 31-07-07 21:55

er en bmw316i (1993) med 180000km en god bil eller er der uheldige årgange?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 31-07-07 21:57
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-07-07 22:04

jeg ville ikke turde købe en bil med så mange kilometer på bagen...og altså ikke ældre.
min audi havde 180.000 km. da jeg købte hende for 1 år siden og er fra 1990, altså 3 år ældre og dermed færre kilometer i forhold til.
har hørt at bimmerbiler ikke er de bedste biler i verden, ikke lige så robuste og holdbare som audier....men det er vel selvfølgelig en smagssag......
har lige været til syn og det eneste der er galt, er et eller andet der har med forureningen at gøre der skal udskiftes....ellers intet at påtale...så af tyske biler ville jeg personligt nok holde mig til audierne....hvis det skal være en af de store.......men man vælger jo heldigvis selv.....
god aften...miss.j

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-07-07 22:20

Hvorfor 2 spørgsmål?

Jo, bilen er sgu sikkert fin, den har jo ikke gået mange kilometer. Hvis den ikke er mishandlet kan den fint runde de 300.000. Lige som en Audi eller mange andre tyske biler også kan

Men husk bare, BMW = Brian bil, så hvis den er tidligere ejet af en "drengerøv" så pas på..

- Anden

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-07-07 22:50

Det er en ret lille motor til så mange km.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-07-07 22:52

Tja, hvis motoren er slidt på så få km, så er det sgu pga manglende vedligeholdelse

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-07-07 22:53

med hensyn til reservedele, så kan det altså rigtig godt betale sig at finde dem i tyskland på nettet.
den der dims til min bil der skal skiftes, pga den forurener for meget, den sparer jeg lige 700,- på ved at købe den i tyskland i forhold til at købe den i sverige, hvor den så også er billigere end herhjemme....
hvis man bor her i kbh. kan det godt betale sig at smutte en tur til malmø med toget og handle reservedele. har lige sparet helt vildt på nye støddæmpere og tomgangsregulator, ved at smutte derover efter dem.
ciao miss.j

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 02-08-07 18:50

Er spørgeren mon skræmt væk, eller ude at køre i sin nye bil

Godkendelse af svar
Fra : ivanbxl

Dato : 06-08-07 21:18

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 21:39

Selv tak....