|
| bredbånds TV/TDC TV Fra : cordsen123 | Vist : 738 gange 100 point Dato : 20-07-07 09:30 |
|
Vi har fået TDC TV via bredbånd, det er dejligt nemt med en medfølgende harddiskoptager, men vi har nu haft tekniker utallige gange vores fortov har været gravet op, m.m. og det virker stadig ikke som det skal. man hører ellers kun godt om systemet, men er der andre som har problemer vil vi gerne vide det, da vi er ved at føle os lidt tossede at skidtet ikke virker.
cordsen123
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 20-07-07 09:42 |
|
HVAD er det der ikke virker....
Ingen signal eller dårlig billede eller hvad...
Virker bredbåndet????
| |
|
billedet fryser og reciveren giver nogle høje knald ud af højtaleren på fjernsynet og efter dette er styrken formindsket i lang tid og vores sidste forsøg nu er at fjerne alt der kan forstyrre forbindelsen, så der kun er reciveren og fjernsynet tilbage, fordi teknikeren siger det bliver forstyrret af noget.
cordsen123
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 20-07-07 09:56 |
|
Citat fordi teknikeren siger det bliver forstyrret af noget |
Skrot lortet....
Der går nok 5 år endnu inden de har ordentlig styr på de fejl der kan opstå.....
| |
|
det overvejer vi også seriøst men vil lige vente til teknikeren kommer fra ferie, hvis nu ---- for det er så dejligt når det virker og desuden er man bundet i 12 måneder.
cordsen123
| |
| Accepteret svar Fra : ostemanden | Modtaget 100 point Dato : 20-07-07 15:42 |
|
Mit råd er i skal punke TDC igen og igen indtil de fatter, at I har et problem. Derefter kan i søge kompensation, hvis det har været så dårligt, at det har været ubrugeligt. Men som sagt, kim dem ned. I kan næsten ikke ringe for ofte (og til et 80 nummer er det jo gratis at ringe).
Jeg ved at nogle TDCTV kunder har problemer med stabiliteten, det er vidst nok hovedsageligt spor 2 kunder. Men løbende bliver systemet opdateret, og det bliver mere og mere stabilt med tiden. Men som sagt, ring ind til dem og fejlmeld det konstant, og forklar de teknikere som kommer ud at det bestemt ikke er første gang nogen er derude!
Jeg ved ikke om det var en hjælp, men det er måske værd at prøve...
| |
| Godkendelse af svar Fra : cordsen123 |
Dato : 20-07-07 19:10 |
|
Tak for svaret ostemanden.
det var noget der sagde noget, vi har haft tekniker 14 gange og ringe og mailet utallige gange, nu er der ferie, så det hele er gået istå så vi bruger canal digital som vi ikke har sagt op da vi ellers ikke kunne se noget. det er rart at vide vi ikke er de eneste.
cordsen123
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|