/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer Aspire, Godt/Dårligt køb?
Fra : Byrne
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 15-07-07 22:47

Hej

I føtex tilbuds avis (d. 16/7- 21/7), har de en Acer Aspire til 6999 kr.
http://img509.imageshack.us/img509/5917/sdgffffmo6.png

Jeg skal bruge den til skole arbejde og nyere spil.
Kan den klare de nye spil i forhold til grafik osv.?

Jeg har max de 6-7000 kr. at råde over, er den pengende være og vil i anbefale at jeg køber den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 23:08

En notebook er ALDRIG optimal til spil......

Kommentar
Fra : Byrne

Dato : 15-07-07 23:09

Det ved jeg, men vil du sige at den er pengende vær?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 15-07-07 23:13

Ok maskine, hvis den ikke kan spille de nyere spil, så er sikkert Vista der halter, ikke computeren, jeg undrer mig over 60 dages prøvetid på Office 2007 men vil du have en Office pakke gratis, så Open Office et nærmere bekentskab værd: http://da.openoffice.org/ Norton er heller ikke noget du bør satse din sikkerhed på, der er mange gratis løsninger som er bedre du kan få andre computere med ca samme specifikationer til samme pris

Kommentar
Fra : Byrne

Dato : 15-07-07 23:16

Tak for svaret o.v.n. :)

Hvis du kan finde en bærbar der er bedre til prisen er jeg meget interesseret :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-07 23:47

Nej ikke bedre men lige så god jeg synes du skal købe den viste, jeg kan se at der fuld tastatur med tallene ude til højre, det vil du blive glad for til kontor/skolebrug og netop bærbare med sådan et tastatur, kan være vanskelig at finde billigere, hvis de skal have samme ydelse som den viste