|
| Outlook problemer med TDC Fra : johnroskilde | Vist : 719 gange 100 point Dato : 18-06-07 12:57 |
|
Hej
Jeg har Outlook 2007 som e-mail prgram. Som kunde hos TDC kan jeg ikke få hjælp, da de kun servicerer Outlook Expres!? Går jeg ind i min indbakke på TDC-Online, kan jeg kun se de mails, jeg ikke selv har hentet til Outlook på min computer. Dvs. alle mine mails forsvinder derefter fra min indbakke hos TDC-Online. Det er noget nyt der er sket, for tidligere blev de hos TDC-Online og jeg måtte selv slette dem, hvis der blev for mange. Fra TDC "support" !? kunne de lige klare at oplyse om, at "det findes i menuen funktioner, under punktet konti". Det kan jeg ikke finde ud af, så jeg håber, at der her er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 18-06-07 13:04 |
|
Mon ikke det du skal i punktet konti er at hakke af ved "gem en kopi på serveren".....
Ved ikke om det er det samme på 2007 - bruger selv 2003
| |
|
Hej
Jo det er det nok, men det er en helt anden opsætning i 2007 åbenbart. Jeg kan simpelthen ikke finde punktet med "gem en kopi på serveren"!
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 18-06-07 13:21 |
|
Desværre kender jeg ikke 2007....
Prøv dig frem - punktet må være et eller andet sted i kontiopsætningen....
evt. noget med avanceret....
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|