/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Backup virker ikke
Fra : o.v.n.
Vist : 595 gange
200 point
Dato : 21-05-07 12:39

Hej nu er den gal igen jeg bruger, eller plejede at bruge Outlook Express Quick Backup til backup på Outlook Express, men igår da jeg ville køre backup fik jeg fejlmeddelse, af instalerede programmet, genstartede computer instalerede igen, samme resultat, afinstalerede igen, kørte reg cleaner, genstartede kørte reg cleaner en gang til før jeg igen instalerede programmet, samme fejl, link til fejl: http://peecee.dk/?id=47034
det er dette program jeg mener: http://www.oehelp.com/OEBackup/Default.aspx
Hjælp søges

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-07 13:05

Kan du bruge dette?:

I get a Runtime Error 76 or 52 every time when starting CoverPro. How can I get past it?
The Runtime Error 76 or 52 stems from a "Not Ready Drive." If you have loaded images from a floppy disk, Zip drive, CDROM, or any other kind of removable storage device, CoverPro will save the drive path for its next use. The next time you run CoverPro, it will try to read the drive path it saved previously. But if the disk is not there, a Runtime Error 76 or 52 will occur. To bypass this error, you can simply put in a disk in to your removable drives. It can be any disk. It doesn't have to be the disk that you used previously. As long as there is a disk in your removable drive that is readable by CoverPro, an error will not occur. Once CoverPro is able to read the disk, it will realize that the drive/disk is incorrect and reset to the default drive of C:.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-07 13:17

Hvis jeg har forstået dit indlæg rigtigt, så skal jeg forsøge at åbne programmet med en cd i skuffen, det virker ikke, samme fejl, og det er uanset om jeg bruger genvejen eller forsøger at åbne direkte fra Programmer, jeg skal på arbejde om lidt, og flere forsøg vil blive prøvet når jeg kommer hjem, engang efter midnat

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-07 19:36

Hvis di mail-adresse kan videresende, så brug google som backup.

Mail...videresendes til google (gmail) og gemmes før den videresendes til outlook Express.
gmail kan sættes til at sende/modtage i dit mail-navn.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-07 02:33

Citat
så brug google som backup
nixen bixen jeg er google hader og programmet har virket, hvad er der sket, at det ikke virker mere jeg har backup lavet af programmet men kan ikke importere dem, kun med dette program kan jeg hente dem ind igen hvis jeg skal have instaleret XPen igen, og det sker en gang imellem, senest i december, den gang instalerede jeg Outlook Express Quick Backup, uden problemer og hente den backup jeg havde dengang og har lavet mail backup 4 gange siden, men nu, kun fejl meddelese uanset hvad jeg gør

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-07 13:06

Tak for forsøget Stouenberg. jeg må se at finde en anden backup mulighed, denne her kan tilsyneladende ikke mere, jeg er ikke så stærk i udenbys sprog, så muligvis har jeg ikke forstået dit indlæg rigtig, du får pointene for indsatsen, de skulle jo nødig forsvinde ud i den blå Kandu luft

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-05-07 13:31

- tak o.v.n., håber du får løst dit problem...

Mvh steen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-07 13:39

Hej jeg har fundet mappen Outlook Express, i Documents and settings - mit navn - Lokale indstillinger - applications data - Identities - (et lang række tal) - Microsoft - Outlook Express
Jeg har kopieret hele denne mappe over på en anden harddisk, har du nogen ide om jeg kan kopiere tilbage til denne placering, hvis og når min Windows går i udu