/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Jabra 250v Bluetooth - Vista!
Fra : stigfred
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 13-05-07 12:18

Hej folkens, jeg ejer et Jabra 250v bluetooth headset og skal prøve at få det installeret på en Windows vista maskine men vista har ikke driveren til headsettet og der fuldte ikke nogen drivere med headsettet dengang jeg købte det... Det har virket fint med win XP. Hvor kan jeg muligvis finde driver til headsettet for har kigget på producentens hjemmeside og der er ikke noget at finde.

Mvh Stig

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-07 12:28

Citat
Det har virket fint med win XP

På den XP hvor du har pillet det af.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 12:32
Godkendelse af svar
Fra : stigfred

Dato : 13-05-07 12:33

Tja men så det jo bare lige at den xp maskine er formateret siden da... og vista burde være så godt at det os havde drivere til bluetooth headset for det havde windows XP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 12:37

ALTID huske at få sine drivere med INDEN formatering......

Kommentar
Fra : stigfred

Dato : 13-05-07 12:38

ja har du ret i. Men skal skal nok få fat i dem på en eller anden måde... der er nok en anden herpå der ejer samme headset.