/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Museklik
Fra : tararam
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 02-05-07 08:40

Fra igår begyndte min mus at drille.
Når jeg bladrer tilbage eller frem i sider hopper den 2 sider frem, eller 2 sider tilbage. Rulle menuer farer tilbage når der klikkes på dem.
Trode først det var musen, men jeg ændrede,- så det var højre musetast der var den primære, men det var samme problem her.
Det sker både i Mozilla og IE7 at den dobbelt hopper ved alt der klikkes på. Kan simpelthen ikke få den til kun at bladre een side ad gangen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-07 08:52

Det kan være du har reddet dig noget malware?

Tag en on-line scan med X-Block her: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-05-07 09:07

http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php?sid=ae99e4ea53d7a42b61f20dc4bdf24021

Her kan du få hjælp til lidt af hvert hvis du har været uheldig med at få "snavs" på din PC. Det kræver at du opretter dig som bruger.

MVH chaufrat

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 50 point
Dato : 02-05-07 10:23

Kører du XP, må man tro at du har prøvet systemgendan.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 17-05-07 08:53

Tak for svaret stilkene.