Citat så derfor slog tanken mig at med en tilsvarende årgang/farve måtte dette være en mulighed for at udskifte pladesmedens arbejde |
Jaja, et par skærme, døre og sådan lidt kan man da skifte uden pladesmeden behøver blive rig, men det er vel ikke der den er mest plaget af rusten.
Om der skal svejses ny plade i selve karosseriet, eller om det skal skæres ud af en anden bil og svejses i på de angrebne steder, kan vel være et fedt
Tysklandsimport
Der er sjældent noget at spare når der skal betales afgift, men når det drejer sig om ældre biler, får man som regel en bedre bil (mekanisk og karosseriet) end en der har smattet rundt i vintersaltet her i flere år.....Og de har ofte kørt langt færre kilometer.
Men saltet er så også importbilernes værste fjende, de har nemlig oftest aldrig fået noget der ligner undervognsbehandling....forestil dig en 20-22 årig gammel Golf, eller MB, der aldrig er undervognsbehandlet, men som alligevel ikke har et gram rust i undervognen....så skal der tages forebyggende foranstaltninger i brug når de skal udsættes for en dansk vinter
Jeg har haft flere importbiler, og kan kun anbefale det, da importbilerne er i bedre stand end de danske i samme årgange.
Fremgangsmåden vedr. import kan du læse i linket her
http://bilimport.tkrath.dk/
mvh dova