/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pris på Bærbar
Fra : ZannejKanDu
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 09-03-07 13:40

Hejsa

Med skræk for at blive bedt om at forære min Bærbare væk *SS* som i tidligere indlæg her, tillader jeg mig dog alligevel at høre om Jeres mening.. Vil lige sige at jeg IKKE skal sælge den til nogen nær i familen *SS* og at jeg vil af med den fordi jeg bare er en NØRD og vil have en med 2gb ram, og mere fart på grafikken, jeg har store "tunge" mapper med grafik som jeg syntes den er liiiiiiiiige lidt for længe at åbne, desuden mener jeg det er fornuftigt at sægle en bærbar mens den stadig er noget værd...

Det er en Fujitsu Siemens AMILO M4438G fra juli 2006
Beskrivelse her : http://www.computergeil.dk/vispcprofil.php?id=528
jeg gav kr. 13.800,- for den.... sælger den incl - de installerede programmer Officepakken, PaintShopPro mm...

Hvad ville en fornuftig salgspris være.. ??

Ønsker bare nogle fornuftige bud, som jeg kan være bekendt at gå videre med...

Knu Zanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 13:47

Du siger ikke noget om hvor gammel den er.
Pyt, brugt er ikke ret meget værd.
2.000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:52

Citat
sælger den incl - de installerede programmer Officepakken, PaintShopPro mm

Er det incl. de originale CDer..... ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 14:00

Du kan jo se hvad andre er vilige til at give.... Eller IKKE give...

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48414368

Kommentar
Fra : ZannejKanDu

Dato : 09-03-07 14:29

TEIL prøv at læse mit indlæg rigtigt der stårfra juli 2006

REFI - jeps det er naturligvis incl originale cd'er mm

Håber på lidt flere fornuftige svar...
Men naturligvis kan jeg via edbpriser slå specifikationerne op, og se at en lignende faktisk stadig sælges til næsten samme pris....... hvilket jeg naturligvis er klar over at jeg ikke kan forlange - DERFOR SPØRGER JEG JO HERINDE....

hilsen Zanne

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-07 14:40

Dem der er til salg ligger mellem 6-8000.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 14:41

Nu mener jeg Cder til Office osv.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 15:53

Ok 2006 men mit bud er 2.000

Godkendelse af svar
Fra : ZannejKanDu

Dato : 09-03-07 15:55

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 15:59

Selv tak...