/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
bevægelser på nettet
Fra : IngeLyck
Vist : 667 gange
40 point
Dato : 03-03-07 18:10

hej :)
Hvordan kan jeg se hvad der har været søgt på- på nettet. udover oversigten ??

De bedste hilsner
Inge Lyck

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-07 18:22

klik på den lille stjerne i din værktøjslinje - (favoritcenter)......(alt+C kan bruges) -

Godkendelse af svar
Fra : IngeLyck

Dato : 03-03-07 18:27

Tak for svaret miritdk..... ja den kender jeg jo godt men er der andre metoder ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-07 18:36

du kan jo kigge i filer i IE - browserdata - indstillinger - vis filer

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 03-03-07 23:10

blush blush .... hvad betyder IE....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:51

internet explorer

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 09:56

Hej igen Meritdk..

Jeg fandt ud af at IE nok er Internet Explore .. Jeg er ikke så kendt med computerverdenen :) ... men hvad gør jeg så derfra

God søndag
Inge Lyck

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 10:03

højreklikker - egenskaber - under generelt finder du indsstillinger under browserdata - klik det og klik derpå på vis filer

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 11:58

TAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK for hjælpen Meritdk du er godtnok en sveske ;););)

Ha en god dag

De bedste hilsner
Inge Lyck

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 12:00

hahaha - ja de der tørrede blommer bliver godt nok rynkede

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 13:22

hahhahahahahahha ;);););) ja ja .. jeg er jo selv en af slagsen ... hehhehhehehehheh...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 13:26

- solen er for stærk idag til at bruge de gode spejle her -

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 14:01

hahahhaaaha ... ja der er jo dage hvor man synes man skal undgå dem !!! og når man så ikke kan undgå andet end at snige sig forbi.. så stopper man op og tænker hva i alverden det er da ikke mig ...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 14:30

jow du har da ret - jeg hilser nu lidt tvært på hende i spejlet der ikke engang flytter sig når jeg forsøger at skræmme hende - af og til flygter jeg fordi jeg er blevet skræmt

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 15:39

Hehehehehe ja ... måske skal jeg oprette et spørgsmål herinde der hedder ... Hvad gør man ved spejle med dårlig billedekvalitet ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 17:52

skulle det være et problem ??? Man undlader at kigge fra halsen og op for det første og sætter meeeeeeeeget blødt lys på hvis det er absolut nødvendigt at bruge det forbistrede spejl

Der burde være en indbygget fortydknap til alder

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 18:05

Den der med det bløde lys !! den tager jeg til mig... lyset må skiftes og det kan kun gå for langsomt !! hahhahahahaha

rynker eller ej . vi kan bryst os af erfaring .. og det er nu heller ikke så dårlig endda

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 18:08

jamen ser vi ikke alle godt ud i stearinlysets skær

hmm de der erfaringer er ski ikke alle af det gode - desværre - huhej - nu kan jeg lige svælge i livet fortrædeligheder

NU tror jeg der er lavet smalltalk ud af det her - og hvor meget er der egentlig at sige mere ???

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 04-03-07 18:57

Egentlig ikke så meget :) andet end tak for snak og for hjælpen iøvrigt ..

siger Inge :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 19:02

aws - jeg opdager først nu at du er rimelig ny - hvis ikke helt ny - på kandu - så velkommen til dig (mumler jeg med røde kinder og ører)

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 05-03-07 15:22

Tak skal du ha :) ja du besvarede mit første spørgsmål .. jeg skal først til at finde ud af hvad jeg kan bruge kandu til ... sådan rigtigt... du har taget godt imod mig .. så tak for det :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 16:03

åhhh du - vi har alle noget at give af og alle noget vi er i tvivl om - og kandu er et sådan alt-i-eet forum så du skal nok finde ud af det

advarsel: kandu.dk er stærkt vanedannende

Kommentar
Fra : IngeLyck

Dato : 05-03-07 18:39

ja det kan jeg forstille mig :).... det eneste den mangler er en dating side for kvinder på 45 som mangler en handymand ;) nej spøg til side .. jeg kan se der er mange ting som jeg kan få stor glæde af !! og glæder mig til de :)

De bedste hilsner til dig...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 19:08

det er vel intet problem at være 45 *suk* det var dengang - - afsted ud og finde mænner *G*