/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
login problemer
Fra : mafiaen
Vist : 512 gange
500 point
Dato : 24-02-07 16:38

hej jeg har downloadet et asp login system her fra kandu tror det virker okay men syntes ikke jeg rigtig kan få det på nettet jeg bruger microsoftfrontpage 2003 når jeg vil se min index i exploer 7 kommer der en boks om blokeringsoplysninger den trykker jeg ok til og klikker på tillad blokkeret inhold ved ikke om det er problemet eller hvad det kan være.. når jeg går på nettet og går ind på min index side viser den nederst på siden i venstre hjørne at der er fejl på siden vil lige skrive at jeg er helt nybegynder inden for hjemmeside så hvis nogen vil skære det ud i pap vil det være fint

Kommentar
Fra : Ronnijensen

Dato : 24-02-07 16:39

;)

Kommentar
Fra : mafiaen

Dato : 24-02-07 16:44

hallo ronni hvad betyder det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 17:05

Understøtter dit webhotel ASP.
Ellers glem det.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 510 point
Dato : 24-02-07 17:11

Ellers prøv dette, mener at huske det virker, selv i prøveperioden.
http://www.mtopsoft.com/htmllock/

Kommentar
Fra : mafiaen

Dato : 24-02-07 17:43

hvad er et webhotel er det den internetudbyder jeg har lagt min hjemmeside på

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 17:52
Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 17:53

Det kan man da kalde et langt link...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 17:56

Men det står på din udbyders side, om du kan bruge asp/ frontpage/ php
og andet.

Står der, at det ikke understøtter ASP, kan du ikke bruge det login script.

Men må bruge et andet - php / html eller andet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 17:57

Linket jeg har lagt, kan bruges på alle sider.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 18:52

Denne meddelse er kodet/ krypteret
vil du ind på siden, så ????

Bedre få´es ikke.'
Men held og lykke.

Ellers prøv at søg på molokyle
han kender ''lidt'' til alt og intet til meget,

ELLER VAR DET OMVENDT.

Kommentar
Fra : mafiaen

Dato : 27-02-07 14:11

hej disken ser ud til jeg kan bruge htmllock som du henviste til tak for det

Godkendelse af svar
Fra : mafiaen

Dato : 27-02-07 14:12

Tak for svaret disken.