/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia n83
Fra : refi
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 23-02-07 16:18

Så mangles lige lidt hjælp.....

Vi skal bruge prisen på en Nokia n83

At den endnu ikke er i DK, ved jeg, med det er sådan set ligegyldigt hvor den bliver købt...

Så hjælp mig lige med at lede....

Jeg kan finde en masse om "spionfotos" osv....

Sågar nogle fora hvor priser er nævnt, men IKKE NOGET KONKRET....

Om den kan bestilles på nettet eller skal hentes i USA er egentlig underordnet....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-07 16:34

For Sale NOKIA N95 AT $250USD,N93i AT $230USD,8800 SIROCO AT...
NOKIA PHONES Nokia N95.......$280USD Nokia N94.......$250USD Nokia n93i......$230USD Nokia N93.......$230USD Nokia N92.......$200USD Nokia N83.......$175USD Nokia N91.......$180USD Nokia...
See all items (12) from Zeal Phones Tech HongKong

http://products.ec21.com/manufacturers/nokia_n83.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 16:40

Det duer ikke.....

Det er også den slags jeg finder - intet konkret.....

Du kan skrive til forskellige osv....

Tror blot de lægger det ind for at søgesiderne skal finde netop dem....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-07 16:43
Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 16:49

Såre simpelt....

Du bliver kun ledt til nogle sider hvor alverdens telefoner er nævnt - samt en pris.....

Ingen hjemmeside - ingen data - ikke noget om noget.... Kun at du kan sende en mail (som garanteret kun fører til tons af spam)....

Jeg skal bruge et sted hvor den kan KØBES.....

Meget gerne en Nokiaforhandler.... Men ingen betingelse....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-07 17:47

Nåååhr jeg misforstod dig undskyld

Citat
Vi skal bruge prisen på en Nokia n83

Nu tror jeg nok jeg har været kloden rundt men kun fundet det gennemsigtige cover alle steder står der bare kommer i første kvartal af 2007, så du må nok væbne dig med tålmodighed lidt endnu

Men det var du nok også selv kommet frem til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 17:51

Ved den ER kommet i USA, men kan intet finde.....

Selv CNN reklamerer med den hele tiden

Det må da for pokker være muligt at finde et sted de sælger den "fysisk"......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-07 18:30

Når jeg søger hos Nokia i USA, Canada, England, Findland m.fl så kommer der intet frem om den model, underligt at der kan blive reklameret med den, er det ikke en reklame for - kommer snart -

http://www.nokiausa.com/index/1,7905,,00.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 11:07

Nå....

Det bliver en N95 i stedet.......

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 11:08

Tak for deltagelsen Nordsted1.