/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fjernelse af opratørlogo
Fra : tommyreimer
Vist : 453 gange
40 point
Dato : 05-02-07 22:51

jeg har en sony ericson 790i og vil gerne have logo et væk hvad gør jeg mrk. telia

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 05-02-07 23:59

Det kan du ikke.....

Godkendelse af svar
Fra : tommyreimer

Dato : 06-02-07 17:40

Tak for svaret refi. kan du så fortælle mig hvorfor at mit heat set ikke tar røtet når den står på auto
matisk svar . kan det være fordi mit heat set er nokia og ikke sony ericson

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 18:04

Det "tør" jeg ikke sige - men det er absolut en mulighed....

Prøv at "låne" et Sony headset af en kammerat og se om det hjælper....

Kommentar
Fra : tommyreimer

Dato : 28-02-07 19:46

tak refi det prøver jeg