Hvis man kan finde en edderkop i skyllet salat, så er salaten ikke skyllet godt nok.
Det er husets fejl, ingen tvivl om det.
Uforskammet behandling ved berettiget klage skal straffes.
Derfor boykot Frank A i Odense, så de kan lære at opføre sig ordentligt.
Det havde været så nemt, at give gæsten en undskyldning, og endnu bedre, lade de bestilte varer være på husets regning. Det havde kostet Frank A materialeprisen (måske en hundredekr. seddel - højst), og efterfølgende god omtale i byen.
Nu koster det en artikel i BT mv. Dårlig omtale i øvrigt. Potentielle kunder der bliver væk. En tur på Kandu. Fortjent. Fortjent.
Pris 1000... 2000... 5000 kr. eller mere.
Kors hvor har de fortjent det. Der er kun én måde at opdrage handlende på, og det er på deres pengepung
Ram
http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=140219