/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
have samme e-mail på flere com
Fra : stiver
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 11-02-06 23:32

Hej Hvordan kan jeg indstille outlook til at have alle mini mails til at ligge på begge computer.

Jeg ved , at jeg kan indstille outlook til gemme mail på serveren, men det hjælper ikke på fx cybercity,

Stiver

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-06 23:40

Mener du, at Cybercity ikke kan gemme kopi af mail på serveren for hvis det er tilfældet kan du kun have kontoen, men kan ikke hente samme mail på anden comp.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-02-06 01:32

de skal ikke laves som pop 3 men som imap så ligger dinne mail på server og du kan ha dine kontore på flere comp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 10:43

Hvis "Cybercity" kan videresende automatisk.
Opret en gmail og videresend til den.
Outlook og Outlook Express kan modtage fra gmail
gmail kan gemme på serveren (2,5 GB plads)
gmail kan hentes fra flere computere