|
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 27-01-16 10:35 |
|
Hvis i vil returnere sofaen..............skal i nok ikke bruge den.
Hvis det er en nedsættelse af prisen kan i nok godt bruge den.
| |
| Kommentar Fra : miss-tk |
Dato : 27-01-16 11:21 |
|
Det er nu, om der er nogle faste regler om det.
Vi får jo ikke pengene retur, før der er en afgørelse - hvis den falder til vores fordel.
Og det er mange penge, at ligge til en ny sofa igen.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 27-01-16 11:33 |
|
Citat VI har sendt en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen ang. vores sofa, da vi ikke kunne blive enig med sælger.
Må man bruge sofaen, mens man venter på svar ( der er op til 2 års behandlingstid ) |
Du bør forklare nærmere om hvorfor, der er sendt en klage.
Ring til " Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen " de må vel kende til klagen og kan svare dig på dit spørgsmål.
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 27-01-16 12:36 |
|
De har jo vurderet at der er en sag, så derfor skal sofaen holdes som ny, taber sælger og skal tage den tilbage vil han gå den efter med skarpe øjne for at kunne gøre modkrav.
Men det er blevet sygt med laaaaange sagsbehandlingstider i dag overalt i jobcentre, arbejdsskadestyrelsen, Forbrugerstyrelsen m.m. selv om sagerne er oplagte, det koster borgerne mange penge og låser dem i umulige situationer.
| |
| Godkendelse af svar Fra : miss-tk |
Dato : 27-01-16 20:18 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|