HALLOOOO... ALLE SAMMEN !
Det bli'r en påæng lodtrækning på MIN regning.
Jeg havde nemlig over set dette:
Da min far & mor for en måned siden fik TDC DUO ..og for første gang fik og skulle bruge computer og trådløst netværk, så tilbød jeg selvfølgelig at hjælpe.
For at de skulle kunne oprette en TDC mail (..som følger med abonnementet) så skulle dette gøres via TDC 'selvbetjening' på hjemmesiden.
'Selvbetjening' kræver imidlertid at man er oprettet med brugernavn & password for at kunne log'e ind og benytte denne.
For at oprette sig som bruger hos TDC kræves to ufravigelige ting (mandatory):
Mobilnummer + email.
Hurra !
Fastnettelefon javel... det havde de da. Så jeg ringer til 'support' hos TDC og får svaret :
Det er lige meget hvilke numre eller emails du opgiver i de 2 felter, da det kun er til 'servicemeddelelser' og det ikke 'behøver' at være en abonnemt hos TDC der opgives.
Altså jeg skiver MIT mobilnummer og MIN emailadresse ind i formularen ..og vuptiii NU kunne jeg oprette min far's login og dermed oprette hans email adresse.
SMART
Nu får både far & jeg besked, når der er digital post ...til FAR !
Men af SMS'en kan jeg ikke læse om det er post til ham eller mig. Temmelig usmart system.
PÅÆNG FØLGER
</MOLOKYLE>