Møgprinter eller hva'
Fra : Tobias Nordgaard

Dato : 13-11-01 20:58

Min HP laser printer laserjet 5L tager op til 25 stk. papir ad gangen når den
skal skrive ud, med det resultat at papiret sætter sig fast (eller den løber
tør meget hurtigt). Den har været til rep. for det, uden det store resultat. Er
der nogle der har samme erfaringer??? - evt. en løsning.

Er der nogle der kender en laser-printer som bare virker, og ikke er alt for
dyr???
(Det skal helst være laser, da meget af den tekst den skal skrive bliver
overstreget med markeringstoush.)

Er dette overhovedet den rigtige gruppe???

Venlig hilsen
Tobias

--
Posted from p403-005.ppp.get2net.dk [195.82.213.5]

Fra : albert

Dato : 13-11-01 21:14

Hp har lavet et kit der løser problemet. Du bestiller på deres US site, og
de
sender det med bud hele vejen derovre fra uden beregning !

Jeg har installeret det i min, og siden (ca. 2500 sider siden), har den ikke
lavet
ET ENESTE paper-jam !

mvh Albert
HP 5L

PS: Kan det deværre ikke huske linket, men det må kunne findes hvis du
søger...

Fra : Tobias Nordgaard

Dato : 14-11-01 14:04

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message

> [...]
>
> mvh Albert
> HP 5L
>
> PS: Kan det deværre ikke huske linket, men det må kunne findes hvis du

Tusind tak for det. Jeg prøver at bestille et!.

--
Posted from e-sagittarius.nat.sdu.dk [130.225.142.122]

Fra : Thïngmand

Dato : 14-11-01 09:28

Se http://groups.google.com/groups?hl=da&th=37cf63f54fc19e47&rnum=1