Hot eller not, Codegen 9001ATX server ?
Fra : Jakob M

Dato : 13-11-01 18:49

Hej

Jeg er på udkig efter et større kabinet end mit nuværende Aopen HQ45, specielt
bredde og dybde, ikke så meget højden. Jeg har så kigget på et Codegen 9001ATX
server kabinet til 649,-. Der er jo umiddelbart masser af plads og en 300W
strømforsyning og 2 blæsere. Kan det anbefales eller er det noget billigt bras
?. De andre kabinetter i samme størrelse koster væsentligt mere.
http://www.codegengroup.com/server.html

Mvh
Jakob

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-11-01 00:09

> [...]
bras
> ?. De andre kabinetter i samme størrelse koster væsentligt mere.

Jeg er i hvertfald glad for mit.
eneste problem er at man ikke kan have fuld længde kort i.

Brian

Fra : Jakob M

Dato : 16-11-01 01:17

> Jeg er i hvertfald glad for mit.
> eneste problem er at man ikke kan have fuld længde kort i.

Der skulle da ellers være mere plads end "almindelige" kabinetter, specielt i
dybden ?. Er det nogle specielle server kort i fuld længde du mener ?. I så fald
betyder det intet for mig.

Mvh
Jakob

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-11-01 01:03

> [...]
specielt i
> dybden ?. Er det nogle specielle server kort i fuld længde du mener ?. I

Kabinettet er også 49 cm dyb - 5 cm mere end mit gamle kabin´et
Nej, det var mit gamle SB AWE32 lydkort der ikke kunne være deri.
Næsten alle PCI/AGP er halv længde.

Brian