Pris??
Fra : Gossa

Dato : 13-11-01 18:47

Hejsa....

Jeg skal til at ha´ ny computer og så en af min venner vil godt købe
bundkortet og cpu´n i min gamle computer. Hvad kan man ta´ for det, jeg har
ikke selv meget forstand på det?
Min putter er vist nok en Pentium3 400 mhz / asus bundkort..... eller
hvad det nu hedder sådan noget?!!

Er der nogle der har en ca pris for jeg er rimligt lost!!!

Mvh
Gossa

Fra : Peter Pan

Dato : 13-11-01 22:31

"Gossa" <g_mathisen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad det nu hedder sådan noget?!!
>
> Er der nogle der har en ca pris for jeg er rimligt lost!!!

Det er sikkert mere værd for dig end at sælge det. Jeg tror ikke du vil
kunne sælge det for meget over 600 kroner samlet.

Iøvrigt er det nok en Pentium2 400 MHz, da Pentium3 serien starter ved 450
MHz.

Hvis du har et Asus bundkort kan du sikkert proppe en meget størrer
processor i bundkortet. Helt op til en Celeron/Pentium3 1000 MHz. Det
afhænger dog af bundkort model samt revision.

Mvh
Anders