Mærkeligt problem ????? Hjælp
Fra : Dj Koch

Dato : 13-11-01 17:55

Det drejer sig mest om min brænder (tror jeg)....
Når jeg brænder filer i Nero og vælger Verificer CD, kommer programmet ofte
og siger at verificeringen er fejlet.... hvordan kan dette være....???
Jeg har prøvet mange ting... Købt nye ram, ny brænder (plextor 24x), nye
medier (verificeret til 24x), men det fungerer stadig ikke
Er der nogen der har oplevet noget lignende eller ved hvad jeg kan gøre -
jeg er virkelig på røven, så jeg håber at der er en der kan hjælpe mig.....

Dj Koch
Flower# : 21024743

Fra : Leony

Dato : 14-11-01 07:32

" Dj Koch" <---lkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har oplevet noget lignende eller ved hvad jeg kan gøre -
> jeg er virkelig på røven, så jeg håber at der er en der kan hjælpe

Bruger du den nyeste Nero?
Virker cd'en selvom verificeringen er fejlet?
Har du prøvet at lade være med at verificere?
Har du prøvet at brænde med f.eks. 8x? (går ud fra at du knalder den igennem
med 24x når du har en sådan brænder og ditto medier) hastværk er jo som
bekendt lastværk.

Leony

Fra : Dj Koch

Dato : 14-11-01 12:43

> [...]
igennem
> med 24x når du har en sådan brænder og ditto medier) hastværk er jo som

Det er den nyeste version af Nero....
Jeg kan godt afspille CD'en selvom verificeringen er fejlet, og jeg har
prøvet at brænde med lavere hastighed...desværre samme problem.
Det er vist mere psykisk, da jeg jo godt kan bruge cd'en selvom
verificeringen er fejlet, men der burde jo ikke komme disse fejl