Fejlmelding fra Asus PC Probe
Fra : Thomas Finnerup

Dato : 13-11-01 17:43

Hej NG,

Et par gange om dagen påstår Asus PC Probe, at min CPU-køler er på 0
rpm. Dette varer i 5 sekunder, hvorefter advarslen forsvinder. Køleren
støjer så meget, at man ikke er i tvivl om at den kører, så det må vel
være en fejl i Asus PC Probe?

- Thomas

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 13-11-01 17:49

Jeg tror det er noget der ligger i programmet for min kommer med at der er
overtemp og undervoltage somme tider.

Fra : SirEL

Dato : 13-11-01 18:20

Har i prøvet at hente deres sidste nye version 2148

http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/utils/prob2148.zip

Den giver ikke mig fejl på mit Asus Cusl2-C Black Pearl

Men ellers så slå de par målinger fra...
Lars Ardahl
-=Aka=- [~^DOS^~]SirEL
www.clandos.dk - Defusing Old Systems

--- ACTI LABORES IUCUNDI ---

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 13-11-01 19:48

On Tue, 13 Nov 2001 18:20:13 +0100, "SirEL" <sirel@mail.dk> wrote:

> Har i prøvet at hente deres sidste nye version 2148
>
> http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/utils/prob2148.zip

Jeg bruger allerede version 2.15.0, som fulgte med mit bundkort.

- Thomas