Sony HMD-A420
Fra : Isaack Rasmussen

Dato : 13-11-01 16:59

Hejsa,

Er der nogen der har denne skærm og har oplevet at billedet begynder at
flimre(især i øverst venstre hjørne) som om den kører i 60hz - eller hvad
der er værre.

Umiddelbart begyndte jeg at flytte alle strømkilder, sikre at der ikke var
nogen netledninger der var tæt på datakablet osv. Men det har ikke hjulpet
og det hjælper at ændre på Hz, f.eks fra 85 til 75, og når det så er galt
igen, så tilbage til 85.
Jeg kører iøvrigt i 1280x1024 i understøttede(og anbefalede) frekvens.
Grafikkortet er et ELSA Gladiac920.

Isaack

Fra : Uni Bull

Dato : 13-11-01 17:23

"Isaack Rasmussen" <isaack@fantasiac.dk> proklamerede in

> Er der nogen der har denne skærm og har oplevet at billedet begynder at
> flimre(især i øverst venstre hjørne) som om den kører i 60hz - eller
> hvad der er værre.

Jeg har ikke oplevet problemer med nævnte skærm, men jeg har oplevet et
tilsvarende problem med en anden skærm. Der stod en højttaler placeret for
tæt på skærmen.
--
Uni Bull
København K

Fra : Isaack Rasmussen

Dato : 13-11-01 22:45

Sådan noget er der hellere ikke noget af.

Nå, jeg har dog stadigvæk den onsite garanti.

Isaack