Rampriserne?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-11-01 16:19

Heysa! Hvornår er rampriserne steget? Så lige for 2 min siden at nogle
ramblokke er steget 200,-! Hvorfor det? Der er noget jeg vist ikke har fulgt
med i!

--
-Martin
grammo@puttemus.dk

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 13-11-01 18:16

"Martin Nielsen" <grammo@puttemus.dk> skrev:

> Heysa! Hvornår er rampriserne steget?

I løbet af de sidste par dage.

> Så lige for 2 min siden at nogle ramblokke er steget 200,-!

Nogel endnu mere!

> Hvorfor det?

Sikkert fordi det snart er Jul, men de påstår at lagrene er ved at være
tomme. *LOL*

--
« Mvh: »
« ®asmus »

Fra : Martin Nielsen

Dato : 14-11-01 08:00

Takker mange gange!!!!

-Martin

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-11-01 09:42

"Rasmus A. Nielsen." <rasmus@bbservice.dk> skrev i en meddelelse

> I løbet af de sidste par dage.

> Nogel endnu mere!

> Sikkert fordi det snart er Jul, men de påstår at lagrene er ved at være
> tomme. *LOL*

Puha!
Så er det da godt fik bestilt mini 4x 256 Mb ECC DDR ram hos Crucial.com/uk
i søndags

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Jacob

Dato : 14-11-01 10:15

> Heysa! Hvornår er rampriserne steget? Så lige for 2 min siden at nogle
> ramblokke er steget 200,-! Hvorfor det? Der er noget jeg vist ikke har
> [...]

For alle der vil vide mere om rampriser kan jeg anbefale
http://www.theinquirer.net/14110102.htm og http://www.dramexchange.com

--
Jacob

Fra : Jacob

Dato : 15-11-01 08:55

Og http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1005801375

--
Jacob

Fra : Jens Mørup

Dato : 14-11-01 12:55

De (DDR priser) er da lige faldet med ca 10% idag hos en af mine grossister.

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 15-11-01 21:22

Rampriserne er vist gået helt bananas.

Købte i sidste uge 128 mb til 152,- kr.

I denne uge koster nøjagtig det samme over 500 kr !!!!!

mvh Søren

"Martin Nielsen" <grammo@puttemus.dk> wrote:

>Heysa! Hvornår er rampriserne steget? Så lige for 2 min siden at nogle
>ramblokke er steget 200,-! Hvorfor det? Der er noget jeg vist ikke har fulgt
>med i!

Soren Hedeby Sorensen, Viborg, Denmark