Hvilket mobo ?
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-11-01 16:12

Jeg prøver at få nyt liv i gammelt hardware.
Men jeg kan ikke finde manualen til mobo (

Jeg gætter på, at det er købt i 1998/1999 i Datatel (Valby, Kbh) som en
opgraderingspakke sammen med en AMD-K6 450 MHz

Er der nogen her der kan ha' en ide om hvilket mobo (evt. bare mærke) der
kan være tale om - det står nemlig ingen steder på mobo

Mit problem er at jeg ikke kan læse på mobo hvordan ledninger til
reset/power/hdd-led o.s.v. skal monteres *suk*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-11-01 16:46

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev
> [...]
der
> kan være tale om - det står nemlig ingen steder på mobo

Frygt ej, hjælpen er på vej.
Kig på skærmnen, når computeren tæller ram op - tryk evt. på
pause-knappen og noter det nummer, der står nederst på skærmen, ved siden
af bios-datoen. Dette er et id-nummer, du kan bruge til at identificere
boardet med.

Gå ind på http://www.fcc.gov/oet/fccid/ og slå nummeret op.

Alternativt kan du også finde FCC nummeret et sted på selve printet til
motherboardet.

mvh
Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-11-01 17:44

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse

> [...]
> pause-knappen og noter det nummer, der står nederst på skærmen, ved siden
> af bios-datoen. Dette er et id-nummer, du kan bruge til at identificere

Jeg manglede netop mærke+model for at kunne hente manual så jeg ku se hvor
kabler til power-on m.m. skulle sidde - så tænde for det var umuligt.
Nu er jeg dog selv kommet i tanke om hvad det var.

Anyway - tak for hjælpen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-11-01 16:27

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der kan ha' en ide om hvilket mobo (evt. bare mærke) der
> kan være tale om - det står nemlig ingen steder på mobo

Ahhh - det er godt med klæbehjerne *LOL*
Det er et MS6260S fra Matsonic