Diarre og opkast min 2 gange dagligt i 1 u~
Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 25-11-00 01:07

Hejsa..

Vores søn på 9 mdr har været ramt af det meget aktiv sygdomepedimi for tiden
med diarre og opkast stort set
hver dag den 1 1/2 uges tid, vi har både været ved Lægevagten + egen læge 2
gange nu, og har fået "Flemoxin" og "Premicilin" til ham, men det har ikke
hjulpet på det ;O(

Da vores tålmodighed snart er brugt op over alle de "Det skal nok gå "
svar vi har fået, bliver vores søn smerter ikke mindre af, så vores
spørgsmål er flg:

1. Er der noget naturmedicin der hjælper hurtigt, istedefor alt det
kunstige L... ?? og hvordan kan man lave det rigtige (mad&drikke)
til ham, så han tager lidt på igen (har tabt ca 2 1/2 kg)

2. kan det virkelig være modermælken, der forusager forsat fremkaldesen
af bakterier og diarren ?

Vi håber meget at der er nogen der har en god løsningen, da vi har meget
ondt af ham, lægerne har kun en ting og sige " vi må ser tiden an.." :O/
det kan vi ikke rigtig bruge til noget.

Med Venlig Hilsen
Et fortvilt par

PS: mail meget gerne svar på Email også - på forhånd tak
--
dawebman@cyberdude.dk
Tjek nyheder og en god samling links

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-11-00 01:23

> Vores søn på 9 mdr

> 2. kan det virkelig være modermælken, der forusager forsat fremkaldesen
> af bakterier og diarren ?

Han må ikke få mælk, når han har diarre - slet ingen mælk! Efter 2-3 dage
kan man forsøge sig med lidt A38. Giv ham rugbrød, kartofler og havregrød
(som grød på vand, ingen smør). Kun vand eller tynd saft (ikke med kunstig
sødestof eller andet kunstigt. Køb en god saft som ribssaft på flaske eller
hvis du er så heldig at have en oldemor, der selv laver saft). Vandet
behøver ikke nødvendigvis at være kogt, bare det er fra den kolde hane og
ikke har stået i køleskabet. Så skal det nok løse sig, men mindst 14 dage
uden mælk, ellers går det nemt galt igen.

Det medicin lægen har ordineret er for at sikre at han ikke har en eller
anden bakterieinfektion, som giver diarre. Det skal han selvfølgelig have
som ordinet. Husk at han skal have det alle de dage lægen har sagt, ikke kun
til han er rask.

Mvh Maria

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 00:48

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 00:48

Fra : Bjarne Krog

Dato : 06-12-00 00:48

On Tue, 5 Dec 2000 22:08:53 +0100, "Fiepigen"
<Pernpehr@post11.tele.dk> wrote:

>Ved du om dette også virker på voksne ??? Jeg har lidt af ovennlvnte igennem
>snart 2 år hvor jeg gennemsnitligt har haft 6-7 sygedage om måneden på grund
>af diarre og opkastninger. Jeg boede i en overgang nærmest oppe hos min læge
>og har været undersøgt på kryds og tværs på Bispebjerg hospital. Men de
>fandt intet - og jeg lider stadig af det.

Hej Pernille

Nej desvære er det ikke helt det smme, med det skader ikke at forsøge.

Dog vil jeg sige at der er mange andre punkter på kroppen, og dem jeg
tro du skal have fat i er:

M.25, M.36, B.25, MP.4

Men det er svert bare at stille en diagnose sådan her på nettet....

Jeg skal bruge mange flere oplysninger til at stille den rigtige
diagnose, ja øv ikk.....

Nå men gå på biblioteket og lån en bog med punkterene, hvis du ikke
kan fide dem her på nette et eller andet sted. Og du finder dem
desværre ikke på min hjemmeside, men det er da værd at tænke over. det
bliver nok det næste projekt jeg vil gå i gang med, men vi
akupunktører skal jo også leve ikke

Nej men helt serriøst så er det svert bare at stille diagnose ud fra
hvad du her skriver, men prøv de punkter jeg har skrevet her i
indlæget, og held og lykke

Venlig hilsen Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk