Det levende søkort
Fra : ALAIN GUNTHER

Dato : 23-01-01 17:46

Har nogen erfaringer med opkobling mellem en bærbar PC og en Garmin GPS 120?
På Garmins hjemside har jeg fundet en PC interface cable til USD 38 men der
findes også
en power/data cable til USD 23.

Jeg går ud fra at alle dem der har fået det levende søkort og har
installeret Garmin GPS 120
eller 126 / 128 om bord har de samme problemer.

Hilsen
Alain Gunther

Fra : Dan

Dato : 24-01-01 18:39

Jeg vil også gerne høre nærmere om dette, og om der er nogen med gode råd?
Jeg slås selv i øjeblikket med at tilsluttet DLSK til en Garmin128.

Dan

ALAIN GUNTHER <alain.gunther@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94kcjm$91b$1@news.inet.tele.dk...