Havneplads in Hundige Havn Hejren
Fra : Rene Bo

Dato : 21-01-01 17:31

Er der nogen der kender en. der har en bådplads i Hundige Havn Hejren til
salg, til en rimelig pris?
Jeg søger en G, GL eller H1 plads til min kølbåd.

Som dusør gives en omgang Øl eller Vin når båden ligger på havnepladsen.

Med venlig hilsen

René Bo Christensen
renebo@post1.dknet.dk

Tlf. 43909426
mobil 23810623

Fra : Erik Andersen

Dato : 21-01-01 20:25

Hej Rene

Kontakt havnekontoret, hvor du kan få adresser og telefonnumre på personer,
der vil sælge deres bådplads. Det er der en del, der gerne vil. Det er så op
til dig selv, at forhandle dig frem til en fornuftig pris.

mvh
Erik Andersen
Mermaid 315
Hundige Havn Hejren