Zonealram vs. Win XP
Fra : rondo

Dato : 13-11-01 07:48

Er der andre som har haft problemer med Zonealarm og Windows XP? Zonealarm
vil ikke huske mine indstillinger, så hver gang jeg starter op, skal jeg
give alle mine programmer tilladelse til at gå på nettet. Er der nogle der
har en løsning? Min Zonealarm er for resten den nyeste gratis version fra
Zonelabs' hjemmeside.

rondo

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-11-01 12:11

"rondo" <rondo@post.cybercity.dk> wrote in message

> Er der andre som har haft problemer med Zonealarm og Windows XP?
> Zonealarm vil ikke huske mine indstillinger, så hver gang jeg starter
> op, skal jeg give alle mine programmer tilladelse til at gå på nettet.

Har samme problem.
Det er dog blevet bedre med tiden.
Intelligent hukommelse ???
Weird...

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as

Fra : Hampton Hampster

Dato : 13-11-01 15:37

PRO versionen virker fint på XP

Fra : rondo

Dato : 13-11-01 15:45

Nu har jeg desværre ikke pro-versionen, så med mindre jeg kan få lov at suge
den et eller andet sted, er det kun en ringe trøst....

rondo

Fra : Veritas

Dato : 13-11-01 16:17

> Nu har jeg desværre ikke pro-versionen, så med mindre jeg kan få lov at
suge
> den et eller andet sted, er det kun en ringe trøst...

www.zonealarm.com ? www.zonelabs.com ?

der ligger tredive dages trial version af pro udgaven.

/J