Flush
Fra : JH

Dato : 13-11-01 02:05

Hvad er det lige der gør, at når jeg kalder nedenstående script første
gang, så virker 'flush' ikke rigtig. Jeg får først noget på skærmen
når scriptet er færdig. Hvis jeg så derefter 'refresh'er' siden, så
virker det som det skal... altså først kommer teksten 'start' ud og
senere så 'slut' ud ??

<%
Response.Write("start...<br>")
Response.Flush()

' tidsspilde!
for i=0 to 10000000
next

Response.Write("slut")
Response.End()
%>

Fra : JH

Dato : 13-11-01 23:39

Er det mon en browser ting ?
I min Netscape virker det fint...... er der ingen som kender til det ?

På forhånd tak.

Fra : JH

Dato : 15-11-01 01:30

> Er det mon en browser ting ?
> I min Netscape virker det fint...... er der ingen som kender til det ?

Fra MS.......

I'm sorry that what you want to do with regards to displaying a
"please wait" message is not possible with current non-push
technology.

You had mentioned that the Netscape browser seemed to work correctly.
This is because the netscape browser buffers the information being
sent to it, when it's complete, it then displays the information.
There is no new header that the response.buffer or response.flush
sends to the browser to cause it to change the information that has
already been sent or display only a part of the information. It's
either all or nothing.

Best regards,
Microsoft Developer Support