Hjæææælp :-(
Fra : Dj Koch

Dato : 12-11-01 23:22

Hej.
Jeg har problemer.... jeg kører windows 2000, og det kører forholdsvist
stabilt.....
nogen gange genstarter computeren bare uden varsel (ligesom reset). Hvad kan
dette skyldes....? Det er mest når computeren f.eks. arbejder på højtryk,
men også nogen gange bare alm....
det er sgu meget irriterende, så jeg håber der er nogen der har en løsning
på dette problem

Konfig:
750 athlon
640 mb pc133 ram
70 gb hd
plextor 24x brænder
pioneer cd-rom
gforce 2gts

Dj Koch
Flower# : 21024743

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 12-11-01 23:45

> [...]
> men også nogen gange bare alm....
> det er sgu meget irriterende, så jeg håber der er nogen der har en løsning

Win 2000 har en indbygget funktion der gør at den restarter ved fejl. Den
kan slås fra, men jeg ved ikke hvor.. Prøv at spørg i
dk.edb.system.ms-windows, de ved sikkert hvor =)

MVH

TWM

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-01 23:46

" Dj Koch" <---lkh79@hotmail.com> wrote in

> nogen gange genstarter computeren bare uden varsel (ligesom reset).

Har du tjekket at alle kort, ledninger mv. sidder ordentligt i deres stik?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : TW

Dato : 14-11-01 22:50

Jeg havde et lignende problem, som jeg blev fri for da jeg fravlagte
automatically reboot ved system failure. Dette gøres med højreklik på My
Computer> properties>advanced>startup and recovery.
Mit problem var dog først væk da jeg installered 2000 på ny, men denne gang
uden acpi.
held og lykke...