Hjææælp!!!... :-)
Fra : Skive nr 8

Dato : 12-11-01 21:46

Hej gruppe,

Håber I kan hjælpe mig. Jeg står med et, for mit vedkommende, MONSTER
problem!

Min kære gamle puter er "stået af" Søndag aften ville den sku ik mere,
og når jeg tænder for maskineriet, er der sort skærm´, møllen over
processoren kører ik og den bipper med ca 2½ sec. interval. Jeg er
riiimerlig lost!

Er der nogen der kan hjælpe? (Forhåbenlig!
Måske nogen der ved hvad den bip....bip.....bip-kode betyder

m.v.h.

KP

( BRUG DEN HER EMAIL TIL AT SVARE PÅ: k.p@email.dk)

Fra : Madsen

Dato : 12-11-01 21:19

"Skive nr 8" <test@email.dk> skrev:

> Er der nogen der kan hjælpe? (Forhåbenlig!
> Måske nogen der ved hvad den bip....bip.....bip-kode betyder

Start med at stille dit ur :)

Mht. bip-koderne, så kan du måske finde lidt information her:
<http://www.clickx3.com/images/POST%20Errors_1.html>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.