The Race, Club Med er da nr 2 ??
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 12-01-01 00:38

Er det mig der er skæv i øjnene, eller har Team Adventure ikke overhalet
Club med ?? På web siden (www.therace.org) har de stadig Club Med på 1ste
pladsen, men deres eget kort indikerer at de er blevet overhalet

Mon det bare er for svært for de franske web-mastere, at erkende at den
franske båd ikke længere er i spidsen ??

/Bjarke

Fra : Claus Frørup

Dato : 12-01-01 08:50

"Bjarke M. Christensen" <BMC@GreveStrand.dk(fjern)> wrote :

>Er det mig der er skæv i øjnene, eller har Team Adventure ikke overhalet
>Club med ??

Næh, dine øjne er gode nok TA er foran.

>Mon det bare er for svært for de franske web-mastere, at erkende at den
>franske båd ikke længere er i spidsen ??

Hæ, der er visse ting Franskmænd ikke taler om

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.