Søges: Godt firma ved køge bugt
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 10-01-01 23:51

Jeg har fået en mindre skade der skal ordnes af forsikringen. Jeg har ellers
altid lavet *alting* selv så jeg er ikke bekendt med hvem der er gode til
den slags her i vores område.

Kan nogen hjælpe. Hvem kan lave en skade (gelcoat skader plus bøjet/ødelagt
pulpit) i nærheden af hvor jeg har båden (køge bugt:
mosede-hundige-ishøj-brøndby) så man bliver tilfreds ??

Jeg er ret per-nitten, så farven på gelcoat reperationen skal bare passe

Bjarke

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-01-01 12:49

"Bjarke M. Christensen" <BMC@GreveStrand.dk(fjern)> wrote :

> [...]
>mosede-hundige-ishøj-brøndby) så man bliver tilfreds ??
>
>Jeg er ret per-nitten, så farven på gelcoat reperationen skal bare passe

Jeg ved ikke med gelcoaten, men til pullpitten vil jeg anbefale Budde´s
på Ishøj havn. Jeg har fået lavet flere forskellige ting hos ham. Det er
et hyggeligt sted og Budde er flink og rar. Hans priser er jeg sådan set
ligeglad med, da det er oplevelsen af at blive godt behandlet der er det
vigtigste for mig.
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Mikael Jespersen

Dato : 11-01-01 18:13

Jeg ved ikke om de laver gelcoat, men hos Nautic Boats (Palle Dahl) på
Mosede Strandvej lege ved nedkørselen til Mosede Havn er jeg altid blevet
godt behandlet!

MJ

Fra : svenn

Dato : 15-01-01 00:03

> Kan nogen hjælpe. Hvem kan lave en skade (gelcoat skader plus
bøjet/ødelagt pulpit) i nærheden af hvor jeg har båden (køge bugt:
> mosede-hundige-ishøj-brøndby) så man bliver tilfreds ??

Jeg har set, hvad Bjarne Bådehandler (Køge Boatcenter) i Køge lystbådehavn
kan, når han gidder; vi måtte spørge, hvor hullet havde været på en lyseblå
25år gammel Granada. Men problemet er, at han ikke altid har tid/lyst - men
det kan være du er heldig; prøv at køre ned og tale med ham.

--
Venlig hilsen
Svenn.