Win XP og win 2000 hjælp
Fra : Basta

Dato : 12-11-01 18:32

Jeg har tiderliger kørt win 98 sammen med win 2000, men efter at jeg
opgraderet min bios var der problemmer med win 2000. Da jeg derefter
genstartede computeren var der ingen problemmere med vin 98, men der kom blå
skærm med win 2000, "der var en fejl i en hd-controler" jeg skulle slette
dem. Jeg opgav og slettede Win 2000.
Men nu vil jeg gerne køre Win XP, men jeg får en blå skærm lige efter win Xp
logoet kommer. følgende besked unmountable_boot_volume
jeg har prøvet at nedgradere min Bios men det kan man ikke.

Mit bundkoer et ASUS P3B-F men bio 1006 som er den nyeste.
Jeg har en celeron 633 cpu.
Min hd er en 30 GB 7200 GXP75

Håber at nogle kan hjælpe.

Nikolas

Fra : Peter Pan

Dato : 12-11-01 23:51

"Basta" <basta@image.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har prøvet at nedgradere min Bios men det kan man ikke.

Selvfølgelig kan man det. (med mindre man bruger Asus' Windows program til
at flashe med) Hent DOS programmet og flash nedad med det.

> Mit bundkoer et ASUS P3B-F men bio 1006 som er den nyeste.
Burde ikke være noget problem sammen med XP. Uanset bios version. Hvordan
installerede du XP? Boot fra CD? Med boot disks? Fra Harddisken?

> Min hd er en 30 GB 7200 GXP75
Synd for dig! Husk backup'en!

Mvh
Anders