Strømforsyning til Compaq Proliant ML350
Fra : -=Zuzezimzulze=-

Dato : 12-11-01 16:30

Hej

Jeg sidder med en Compaq Proliant ML350 hvor strømforsyningen er brændt
sammen, og skal bruge en ny. Jeg har kun fundet nogle og de koster 1400,-
hvilket jeg synes er MEGET i over kanten af hvad jeg synes sådan en skal
koste.
Jeg ved at strømforsyningen er af mærket Lite-On Electronic Inc. MEn dem kan
jeg ikke finde noget brugbart ved.
Strømforsyningen har de sædvanlige ATX stik, men har så et ekstra stik
kaldet P2 hvor der er 8 eller 10 ben i, kan ikke lige huske det. Er der
nogle der kan hjælpe mig med om det er muligt at købe en ligende
strømforsyning herhjemme til billigere penge, skal gerne være en 300W eller
størrer strømforsyning.

På forhånd tak.

Anders Goltermann

Fra : Henning

Dato : 12-11-01 21:55

On Mon, 12 Nov 2001 16:30:11 +0100, "-=Zuzezimzulze=-"
<zuzezimzulze@c.dk> wrote:

> [...]
>hvilket jeg synes er MEGET i over kanten af hvad jeg synes sådan en skal

Øh - en 350'er er da rimelig ny, så der er stadig garanti på den? (Så
vidt jeg husker er der tre års garanti også på denne model. Har du
evt. serienummeret?)

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk