OT: Internet explore 6.0
Fra : ~^¨¨¨¨Dr@Z0ne¨¨¨¨^~

Dato : 12-11-01 15:01

Hej alle.
Har i haft samme problemer med IE 6 som jeg?
Alt imens man sidder og browser popper en meddelse op med noget om at IE har
lavet en fejl, man kan herfra sende microsoft en error raport derefter
lukker IE ned og genstarter Programmet.
Er der nogen der ved om der evt. er lavet en opdatering endnu?

Fra : supermand

Dato : 12-11-01 15:05

"~^¨¨¨¨Dr@Z0ne¨¨¨¨^~" <kilist@ofir.dk> mumlede noget i

> [...]
> derefter lukker IE ned og genstarter Programmet.
> Er der nogen der ved om der evt. er lavet en opdatering endnu?

hvis du ved det er OT hvorfor skriver du så alligevel herinde? din
forespørgsel har intet med sikkerhed at gøre.

din iexplore crasher. surt. skift til en anden browser, et andet
styresystem, en anden planet :)

og du _kunne_ tage et kig på www.microsoft.com/ie og se om der er
opdateringer istedet for at spørge os andre.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-11-01 15:39

"~^¨¨¨¨Dr@Z0ne¨¨¨¨^~" <kilist@ofir.dk> writes:

> [...]
> lavet en fejl, man kan herfra sende microsoft en error raport derefter

Min gør det samme. Jeg nåede ikke at få den afinstalleret inden
Windows gik totalt i selvsving. Det vil jeg foreslå dig at du gør.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear