D-drev forsvinder under brænding
Fra : Thïngmand

Dato : 12-11-01 09:51

Jeg har en (ældre) Sony brænder og for nyligt delte min HD i 2 partioner.

Problemet er, at når jeg brænder, forsvinder min 2. partion (d-drevet) -
prøver man at gå ind på den, siger den at det er et ugyldig drev (ligesom
hvis man prøver at gå på A-drevet, uden diskette i)

Lige så snart brændingen er færdig, er alt som det plejer!!

Hvad sker der?

Jeg brænder med Nero 5.5 på en Win98 2. box

Fra : DarkJedi

Dato : 12-11-01 17:38

> [...]
> hvis man prøver at gå på A-drevet, uden diskette i)
>
> Lige så snart brændingen er færdig, er alt som det plejer!!

hmm... Jeg har selv en Plextor-brænder, som bruger PlexTools. De gør alle
cd-drev låste (nægter adgang), mens der brændes for at holde IDE-adgangen
ledig. Er det muligt, at der følger noget software med eller at der er noget
i Nero, der gør det samme?! Det ville virke logisk, hvis du brænder fra HD,
da det ikke gør forskel om du har partioneret den - det er stadigvæk den
samme harddisk på den samme ide-kanal, og de derfor vil undgå at du bruger
båndbredde ved at lege med den anden partition?!

/DarkJedi