ram-grafik problemer
Fra : ~~Martin~~

Dato : 12-11-01 07:35

Hej NG,
Jeg har lige købt en 256 MB RAM-klods.....nu har jeg 512 MB ialt

Jeg har to styresystemer winXP og winME. I winXP virker alt fint, men i
winME går skærmen i sort hver gang jeg laver en smule krævende.

Er der nogen der ved hvad problemet er??

-Martin

Fra : Madsen

Dato : 12-11-01 17:43

"~~Martin~~" <boeuf@omk.dk> skrev:

> [...]
> winME går skærmen i sort hver gang jeg laver en smule krævende.
>
> Er der nogen der ved hvad problemet er??

Fra en tidligere tråd her i gruppen:
<http://www.wintip.dk/trimning/ram.htm>

Se evt. tråden: »Problemer med for mange ram - HJÆLP«
fra d. 06/11 her i gruppen.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.