Konverter
Fra : Ole

Dato : 12-11-01 06:51

Jeg er ute etter en VGA/TV konverter som gjør at bilder fra en PC kan vises
på en TV.
Det skal brukes til å sende ut stillbilder (info/meldinger) ut på TV
anlegget
internt til beboerne i et borettslag.
Det har vært et slikt anlegg der tidligere (en gammel Amiga) som nå
er defekt.
Vi har tenkt å la en PC overta jobben.
Lurte på om noen kan gi noe info om slikt

--

Hilsen Ole
la5oga@chello.no

Fra : Christian Mygind

Dato : 12-11-01 10:14

"Ole" <la5oga@chello.no> skrev i en meddelelse
> Jeg er ute etter en VGA/TV konverter som gjør at bilder fra en PC kan
vises
> på en TV.

Trust Televiewer har tidligere fået rosende ord med på vejen i denne gruppe:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554737891

> [...]
> anlegget
> internt til beboerne i et borettslag.
> Det har vært et slikt anlegg der tidligere (en gammel Amiga) som nå

Mon ikke i kan få fat i en "ny" for en hundredekroneseddel?

/Chr

Fra : Ole

Dato : 12-11-01 13:52

Mange takk !!!