Password til Speedstream 5711 (proaccess)
Fra : nn@tele.dk

Dato : 11-11-01 21:38

Nogen der kan oplyse mig pw til en 5711 router ?

.....Jeg er nødt til at lave en lille ændring, men det udelukket at jeg
vil gi' TDC 950,- + moms for det, når det tager max 14 sek.

Såh...hvis du kender det, ville det da være rart med lidt videndeling

mvh
John

Fra : Jens

Dato : 12-11-01 02:01

<nn@tele.dk> skrev i en meddelelse news:3beee12a.4445079@news.tele.dk...
> [...]
> vil gi' TDC 950,- + moms for det, når det tager max 14 sek.
>
> Såh...hvis du kender det, ville det da være rart med lidt videndeling

Læs manualen under password recovery........
Den kan downloades på http://www.efficient.com/

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-01 22:12

Mange tak !!!

Deres side virkede selvfølgelig ikke lige da jeg skulle på, men det
gjorde til gengæld http://support.efficient.com hvor jeg hentede en
teknisk manual

YEAH !!! IT WORKS !

John den glade !

Fra : Peter Roth

Dato : 14-11-01 23:18

Gider du sende mig det via e-mail så jeg også kan komme i gang med min
router?
Tak.

Peter
beverlyfan1@yahoo.dk