Toshiba bærbar
Fra : Lauridsen

Dato : 11-11-01 19:25

Hej
Jeg skal have en bærbar og har kigget på en Toshiba Satellite 1800-804.
Nogen der en Toshiba bærbar som vil dele ud af erfaringer ?
Umiddelbart stemmer den overens med de krav jeg har til en bærbar, men er
der noget jeg har glemt eller andre modeller jeg skal kigge på ? Evt. andet
mærke ? Prisen skal ligge på max. 15000,-

Mvh.
Lars

Fra : Jesper KA

Dato : 11-11-01 20:12

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message news:9smfq8$oc2$1@sunsite.dk...
> [...]
> der noget jeg har glemt eller andre modeller jeg skal kigge på ? Evt. andet
> mærke ? Prisen skal ligge på max. 15000,-

Nu vil jeg ikke stå inde for den her men tag et kig på www.aldi.com der skulle være et ret godt tilbud på vej ..

Ellers ville jeg vælge en asus .. til hver en tid.

Regards

Fra : max

Dato : 12-11-01 00:59

> Nu vil jeg ikke stå inde for den her men tag et kig på www.aldi.com der
skulle være et ret godt tilbud på vej ..

> Ellers ville jeg vælge en asus .. til hver en tid.
>
> Regards

Det lyder umiddelbart som et godt tilbud fra Aldi og der er ca. 5000kr at
spare i forhold til tvillingen fra Asus.. Det lyder dog som om der er lidt
driver problemer i de tyske nyhedsgrupper.. mvh max

Fra : DadsToy

Dato : 12-11-01 21:03

Jeg købte for en af mine venner en Toshiba Satelite Pro 4200 for omkring et
år siden og det er nok den mest stabile han nogen sinde har haft. Og det
skal lige siges at den bliver brugt med stort B for der er tilsluttet både
GPS, Cardphone og printer og den er med i bl.a. lastbil, personbil, støvede
områder, fugt og kulde. Dvs ikke lige det miljø sådan en bærbar er mest vild
efter.
Udvalget til ham er også lidt begrænset for han vil have en med "clitoris"
knappen der midt i tastaturet. Touchpladen fungere ikke ordentlig med
beskidte ru fingre.
Han har før haft andre bærbare og det mest elendige han endnu har haft var
en IBM. men sådan er der jo så meget.

Mvh
DadsToy