Hvem kan sejle med 60-70 personer den 9.6.~
Fra : Arne B.

Dato : 13-12-00 18:21

Hvem kan sejle med 60-70 personer den 9.6.01. på Samsø fra Langør til Ballen

Vi skal giftes og ville gerne have sejlet gæsterne en lille tur. Er der
nogen som kan hjælpe os med det? Hvem gør sådan noget og har plads?

Mvh Arne

Please also reply in cc line to arne-b@bigfoot.com

Fra : Steffen Skov

Dato : 14-12-00 23:13

På Samsø er der kun flinke folk, men at finde en så stor båd til 60-70
personer i Langør tvivler jeg på, men prøv dog at kontakte fiskerne i
Ballen, for her har jeg set kuttere, der kan klare benævnte last.
hilsen
steffen

--
http://sskov.homepage.dk