S: Golf-computer
Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-11-01 17:58

Sælges:

JEGO golf-computer/score

Aldrig brugt! Manual medfølger

Tilbudspris lige nu i Magasin 499,-

Sælges for 250 + pp (fast pris)

se evt. www.jeko.com

Svar venligst pr. mail

Thomas, Aalborg

Fra : Jakob M

Dato : 25-11-01 01:25

Damn, hvis man har brug for en computer til at tælle alle ens slag bør man
nok bruge pengene på en træningslektion i stedet.
Forøvrigt bør du nok prøve dk.marked.privat grupperne i stedet.

Mvh
Jakob

Fra : M@rk

Dato : 28-11-01 16:16

Sun, 25 Nov 2001 01:24:49 +0100, berigede "Jakob M" <r49@hotmail.com>
dk.sport med:

>Damn, hvis man har brug for en computer til at tælle alle ens slag bør man
>nok bruge pengene på en træningslektion i stedet.

Mjaaa, jeg kan da godt se hvad du mener - omvendt, så har jeg en gut jeg
spiller med, der logger alle vores informationer i intelligolf når vi
spiller - det er en ret interessant statistik han kan trække ud

Hvis min iPAQ var regn-sikker og jeg havde intelligolf, så ville jeg
sikkert (i en periode) gøre det samme ........... og det er langt
billigere end en træningslektion ))

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Jakob M

Dato : 29-11-01 01:31

> Mjaaa, jeg kan da godt se hvad du mener - omvendt, så har jeg en gut jeg
> spiller med, der logger alle vores informationer i intelligolf når vi
> spiller - det er en ret interessant statistik han kan trække ud

Så kan man rigtigt få udstillet alle sine fejl

> Hvis min iPAQ var regn-sikker og jeg havde intelligolf, så ville jeg
> sikkert (i en periode) gøre det samme ........... og det er langt
> billigere end en træningslektion ))

Men bliver du en bedre spiller af den grund ?. I langt de fleste tilfælde
vil en træner hurtigere end computeren kunne se hvad dit problem er, og så
ovenikøbet kunne give et forslag til hvordan du retter det. Indrømmet, det
er dog blevet ret pebret.

Mvh
Jakob

Fra : M@rk

Dato : 29-11-01 10:47

Thu, 29 Nov 2001 01:30:41 +0100, berigede "Jakob M" <r49@hotmail.com>
dk.sport med:

>Så kan man rigtigt få udstillet alle sine fejl

Yeps, en gang i mellem er det nu ganske interessant læsning

>Men bliver du en bedre spiller af den grund ?.

I nogen grad ja, jeg bringes i en situation hvor jeg f.eks. tænker mere
over mit indspil, hvis det er dét der er problemet jvnf. statistikken.

Nu skal det måske også lige siges, at det niveau jeg spiller på ikke
giver forhåbning om en plads i PGA-Touren )

>I langt de fleste tilfælde vil en træner hurtigere end computeren
>kunne se hvad dit problem er, og så ovenikøbet kunne give et
>forslag til hvordan du retter det.

Helt sikkert!

Jeg er imidlertid stadig så meget rookie, at de fleste fejl kan jeg
endnu godt selv se

>Indrømmet, det er dog blevet ret pebret.

Yeps!

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 29-11-01 10:53

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse

<.....>

> Yeps!
>

> /Mark

Hvor meget betaler I for en træningslektion ? I min klub ligger pro'en
på 125,- for 20 minutter...............

Fra : M@rk

Dato : 29-11-01 11:27

Thu, 29 Nov 2001 10:52:52 +0100, berigede "Henrik H. A."
<henrik@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Hvor meget betaler I for en træningslektion ? I min klub ligger pro'en
>på 125,- for 20 minutter...............

110-130 for 20 minutter ~ 330 - 390 kr pr time ...... ok timepris )

Jeg fik, synes jeg selv, en del ud af at tyre et par golf bøger - når
jeg har haft småproblemer, hvor jeg ikke har kunne tænke mig til
løsningen, så har jeg lavet et par opslag i disse (på biblioteket) - den
løsning går vist også kun, fordi jeg stadig er på amøbestadiet

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 29-11-01 12:06

> [...]
den
> løsning går vist også kun, fordi jeg stadig er på amøbestadiet

Ja, det er en helt i orden timepris - især når de ikke "behøver" at slå
det hele ind på kasseapparatet

Begik selv den fejl sidste sæson, at jeg købte 10 lektioner for en
tusse...............mit sving er fuldstændigt smadret (selvom han jo
egentlig har ret i de rettelser han er kommet med).............så jeg
har ikke en gang været i nærheden af mit handicap hele denne sæson
(hcp. ligger dog stadig og roder omkring 9-komma-noget)

Fra : M@rk

Dato : 29-11-01 15:31

Thu, 29 Nov 2001 12:06:03 +0100, berigede "Henrik H. A."
> [...]

>tusse...............mit sving er fuldstændigt smadret (selvom han jo
>egentlig har ret i de rettelser han er kommet med).............

Keep it up - det skal nok komme (igen)

>så jeg
>har ikke en gang været i nærheden af mit handicap hele denne sæson
>(hcp. ligger dog stadig og roder omkring 9-komma-noget)

9-komman-noget - damn, mit ligger omkring en milliard-million

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 29-11-01 15:40

> 9-komman-noget - damn, mit ligger omkring en milliard-million

Ha...........bare vent............lige pludseligt høvler det
ned..........til et niveau du ikke kan spille til i et par år - og så
falder det pludseligt igen.........osv. osv.

Så der er ikke langt fra en milliard-million til knap 10

Fra : M@rk

Dato : 29-11-01 15:43

Thu, 29 Nov 2001 15:39:53 +0100, berigede "Henrik H. A."
<henrik@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Så der er ikke langt fra en milliard-million til knap 10

*pyyyyh* Så er jeg mere rolig

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 29-11-01 15:48

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[...]
> *pyyyyh* Så er jeg mere rolig
>

> /Mark

Det ta'r bare tid......du ved - tålmodighed ! Måtte selv kæmpe 7 år før
jeg nåede under 10 - og har så kæmpet to år for at holde den