Mærkelig header fra min browser?
Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 11-11-01 17:10

Jeg har lige lagt mærke til at min IE sender en mærkelig
Accept-Language header. I mine øjne ligner det et forsøg fra et
program jeg kan have installeret på at identificere mig unikt.
Har andre set noget lignende og evt. ved hvor det stammer fra?

Accept: image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, image/pjpeg, */*
Accept-Encoding: gzip, deflate

--
Hroi Sigurdsson hroi@asdf.dk

Fra : AxezCore

Dato : 12-11-01 23:26

Mozilla har Spyware indbygget i sit program, prøv at køre ad-aware, det
gennemsøger din maskine for spyware og fjerner det.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 12-11-01 14:38

On 12 nov 2001 AxezCore enriched usenet with:

> Mozilla har Spyware indbygget i sit program, prøv at køre ad-aware, det
> gennemsøger din maskine for spyware og fjerner det.

Du siger, at IE 6.0 har indbygget spyware?

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

How to move a hippo:
<http://www.usps.gov/moversnet/howtopacka2.html#hippos>

Fra : AxezCore

Dato : 13-11-01 02:37

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message
> On 12 nov 2001 AxezCore enriched usenet with:

> Du siger, at IE 6.0 har indbygget spyware?

oi.. Af en eller anden grund sad jeg og tænkte på GoZilla.. My bad :)

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-11-01 14:33

In article <3befcd2a$0$25362$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, AxezCore wrote:

> Mozilla har Spyware indbygget i sit program, prøv at køre ad-aware, det
> gennemsøger din maskine for spyware og fjerner det.

Erh? Nej.
Desuden er det der ikke Mozilla, men Internet Explorer.

--
Andreas Plesner Jacobsen | People will buy anything that's one to a customer.