Festlokaler efterlyses til 30 års fødselsd~
Fra : Dan & Anna-marie

Dato : 11-11-01 16:15

En 30 års fødselsdag truer, men jeg kender ikke rigtig nogle gode billige
festlokaler i og i omegnen af København.
Jeg søger både efter festlokaler incl. mad og nogle lokaler, hvor man selv
skal stå for maden.

mvh. Dan

Fra : Kurt Bjerretoft Esp~

Dato : 28-11-01 00:23

Gildegården i Vanløse- Sct.Georgsgildernes hus.- Det er prægtige loka
ler. Du kan kun leje Gildegården,hvis du gør brug af deres "festkunsulent"-
hun er fantastisk sød,dygtig,og sørger for mad,servering mm til meget
billige priser i forhold til kvaliteten.
Tlf.39679923

Venlig hilsen
Kurt Espersen